کد خبر: ۷۸۱۵
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

کوچه سبز فرهنگیان

کوچه طویل شریعتی‌۵۲ از یک بوستان با زمین ورزشی فنس‌کشی‌شده شروع می‌شود. در این معبر، سه کاربری مذهبی و فرهنگی، فضای سبز و تفریحی و ورزشی فعال است که هم‌جوار با واحد‌های مسکونی هستند.

کوچه طویل شریعتی‌۵۲ از یک بوستان با زمین ورزشی فنس‌کشی‌شده شروع می‌شود. در این معبر، سه کاربری مذهبی و فرهنگی، فضای سبز و تفریحی و ورزشی فعال است که همگی آن‌ها دارای مساحت و امکانات مناسب و همچنین هم‌جوار با واحد‌های مسکونی هستند.

قرار‌گرفتن این کاربری‌ها در‌کنار هم باعث رفت‌و‌آمد بیشتر اهالی محله برای رفع نیاز‌های تفریحی، استراحت، گذران وقت و گردهمایی مذهبی و فرهنگی شده است. این کوچه به‌دلیل وجود بوستان‌های متعدد محلی از محوری‌ترین کوچه‌های محله فرهنگیان است که فضای سبز آن مانند یک نوار سبز تا خیابان حسابی جنوبی و بولوار‌های شریعتی و شهیدرفیعی ادامه پیدا می‌کند.

کوچه سبز فرهنگیان

مسجد و مجتمع فرهنگی حضرت‌عباس (ع) از مساجد بزرگ قاسم‌آباد است که بسیج خواهران و برادران فعالی دارد و دفتر همیاری شورای حل اختلاف آن به پرونده‌های حقوقی بسیاری رسیدگی کرده است.

کوچه سبز فرهنگیان

بوستان پرنیان واقع‌در خیابان شریعتی۵۲، از بزرگ‌ترین بوستان‌های محلی قاسم‌آباد است که بیش از دو هکتار وسعت دارد.
پارک بازی کودکان، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، نشیمن مناسب و نگهبانی بیست‌و‌چهارساعته از‌جمله امکانات این بوستان است.

کوچه سبز فرهنگیان

استـــخر نـشـــاط، یکـــی از سالن‌های ورزشی پرطرفدار قاسم‌آباد، شامل انواع دوره‌های آموزشی شنا و نجات غریق است و در فصل تابستان برو‌بیای بسیار دارد.

کوچه سبز فرهنگیان

پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران شهدای باغبان که سال گذشته به بهره‌برداری رسید، در این معبر قرار دارد و شامل سالن ورزشی، پایگاه اورژانس و خانه دوام ثامن منطقه است.

ارسال نظر